תאור כללי


Fashion Styling, Art Direction

קמפוס: מילאנו, פריז, לונדון, פירנצה.
משך לימודים: 15 חודשים(כולל 3 חודשי סטאג)
שפת לימוד: אנגלית(תרגום סימולטאני).

מסלול מאסטר בסטיילינג בבית ספר מרנגוני במילאנו הינו מהטובים והמקצועיים בעולם.
לימודי סטיילינג מאפשרים לך להתמקצע בתחום מרתק ומיוחד ולעבוד עם המעצבים הגדולים, מגזיני האופנה המובילים, סטייליסטים, מאפרים, מעצבי שיער, ארט דירקטורים, דוגמנים ודוגמניות. במסלול זה תלמדו בנוסף את רזי עבודת הסטייליסט. במהלך הלימודים תלמד מהו כוחו של המסר המגיע מכל קמפיין של מותג, פרסומת או כתבת אופנה שנמצא בידיו של צלם האופנה/סטייליסט. רבים מצלמי האופנה והסטייליסטים המובילים הפכו זאת לכדי יצירת אמנות. הקורס מתאים לאלה אשר מגיעים מהתחומים של: לימודי תקשורת, אומנות, פרסום, סטיילינג וצילום טכני ואשר רואים את עולם האופנה כהזדמנות להתחלת קריירה.

במסגרת לימודי סטיילינג במרנגוני תלמד שצלמי אופנה וסטייליסטים עובדים בסטודיו או באתר צילומים על מנת ליצור צילומים שובי עין שמטרתם להראות ולפרסם למעשה בגדים, אביזרים וסגנון חיים עם נרטיב מוכתב אופנה. על צלם אופנה/סטייליסט להבין את תדמית המותג של הלקוח והשימושיים הסופיים שיהיו לצילומים. עליו לדעת גם לעבוד בצמוד לאנשי מקצוע קריאטיבים אחרים על מנת ליישם את הבריף שקיבל. מיותר לציין כי הסטייליסט חייב להיות בעל ידע רב במגמות אופנה, טרנדים, תולדות האופנה תולדות האומנות ושליטה מעולה בתוכנות הגרפיות שמהווים חלק מתכנית הלימודים של לימודי צילום אופנה וסטיילינג במרנגוני.

תוכנית הלימודים תכלול בראש ובראשונה את כל הקשור לתולדות צילום ובפרט תולדות צילום האופנה בתקופות השונות, החל מצילומי האופנה הראשונים ועד ימינו. מהם הסגנונות והמאפיינים של כל תקופה ותקופה וכיצד השפיעו על יצירת שפה אסתטית וחזותית חדשה. לסיום מוצלח של חלק זה בתוכנית תלמד להכיר את פיתוח הקונספטים הצילומיים וסגנונות הצילום בכל תקופה ותקופה תוך ניתוח היחסים בין צילום, אומנות, קולנוע ווידאו. תדע מיהם הדמויות המרכזיות לאורך ההיסטוריה של צילום האופנה והסטיילינג. פוסט פרודקשן ועריכת תמונות, תלמד להשתמש בכל התוכנות העיבוד הגרפיות בהם משתמשים הצלמים והסטייליסטים בימינו ובשלב זה תשלוט בכל התהליך מרגע הלחיצה במצלמה ועד לפרזנטציה הסופית וכן בכל הקשור לעריכת וידאו.

תלמד לנהל סט צילום אופנה, תנתח מיהם בעלי המקצוע שאמורים לשתף פעולה על סט הצילומים, תפקידם ופועלם ביצירת פרויקט. תלמד לשתף פעולה עם צלמים, סטייליסטים, מאפרים, מעצבי שיער, ארט דירקטור, תפאורן, מנהל הקסטינג, סוכנויות דוגמנות, דוגמנים ודוגמניות. תעסוק בתאוריה ובטכניקה של הצילום ושל סטודיו לצילום. תרכוש ידע מושלם בכל הטכניקות האנלוגיות והדיגיטליות של הצילום וטכניקות להעמדת תאורה. בשלב זה תשתמש בכל החוקים התיאורטיים והפרקטיים הדרושים להתמודדות עם צילום אופנה בסטודיו או בלוקשיין אחר. תלמד על השימוש בתאורה מלאכותית וטבעית וכן כל סוגי האמצעים המשמשים לתאורה גם המסורתיים וגם אלה בחזית הטכנולוגיה.

לאורך כל תקופת המסלול תעסוק ביום יום בעבודה פרקטית משמעותית, תבצע הפקות אופנה בנושאים ובייעוד שונה תצלם בסטודיו או בלוקשיינים השונים ותיעזר בסוכנויות הדוגמניות ובסטודיו לצילום שמשתפים פעולה עם בית ספר מרנגוני. עם סיום הלימודים תהיה בעל תיק עבודות מרשים שיפתח לך דלת לעבוד בעולם מרתק וקשה זה.

תוכנית לימודי סטיילינג צילום אופנה ווידאו 
תולדות הצילום וצילום אופנה וסרטי אופנה.
התרבות החזותית בימינו ובעבר.
ניתוח של מותגים ומושגים
המצלמה והאביזרים הנלווים
תאורה ולוקשיינים
סט צילומים והפקות אופנה
ריטושי תמונות פוסט פרודקשן ועריכת וידאו.
תיק עבודות
סטיילינג- פרויקטים והפקות אופנה.
סקירה על עולם האופנה
ניתוח עולם האופנה העסקי
עיצוב גרפי
עיצוב מולטימדיה
שיטות מחקר

תנאי קבלה

תואר ראשון רלוונטי, מבחן אנגלית, תיק עבודות מכתבי המלצה וראיון אישי במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר