תאור כללי

קמפוס: לונדון.
משך לימודים: 3 שנים לתואר ראשון.
שפת לימוד: אנגלית.

תחום עיצוב האביזרים הינו רב חשיבות בעולם האופנה. אביזרים יכולים להשפיע רבות על הצלחה של חברה, מותג ושלמות המראה והאופי שאנחנו מעוניינים ליצור. על האביזרים לייצג את הרעיון מאחורי המותג, תוך שימוש באלמנטים מעולם האומנות, העיצוב והצילום.
במסלול זה ירכשו התלמידים את היכולות לעצב וליצור אביזרי אופנה תוך דגש על מחקר קרייאטיבי מקדים בנושא העיצוב והחומרים וכן התחשבות בפן העסקי. אביזרי אופנה יכולים להיות נעליים, תיקים, משקפיים, כובעים, צעיפים, חגורות, תכשיטים, בשמים, שעונים וכל אביזר אופנה אחר. יש לציין שהסטודנטים יחלו להתמקצע בלימודי עיצוב אביזרים החל מהשנה השנייה. בשנה הראשונה ילמדו את הבסיס לעיצוב אופנה יחד עם כל הסטודנטים.
במהלך הלימודים בחו"ל יבקרו התלמידים בתצוגות אופנה, תערוכות בדים, עורות ואביזרים וישתתפו בתחרויות בינלאומיות. מחקר חומרים הינו הצעד הראשון בפיתוחם של פרויקטים חדשניים שמתעסקים בטכניקות עיצוב ,עיצוב מסורתי או בטכניקות חדשניות העושות שימוש בתוכנות תלת מימד ליצירת הדמיות  וירטואליות.
שיתוף פעולה עם חברות חשובות בתחום זה יפתח רגישות קרייאטיבית ביחד עם מתן דעת על הניהול העסקי ואפשרויות הייצור. שוק האביזרים הבינלאומי הצומח ללא הפסקה הוא בעצם מודל של פיתוח עסקי אסטרטגי של מותגי יוקרה בעולם האופנה היות ואביזרי האופנה נחשבים היום למשלימי מראה ומגדירים הלכה למעשה את שאיפות הלקוחות לשקף באמצעותם סטייל ומעמד.
על מעצבי האביזרים לעסוק בניתוח וחקר המגמות בעולם האופנה, האומנות, העיצוב ותחומים נוספים המשפיעים על עולם העיצוב הבינלאומי. מעצבי אביזרים חייבים להבין באסטרטגיות שיווק, ניהול מותג, ניתוח מוצרי אופנה והתקשור שלהם.

במסלול זה ילמדו התלמידים כי מעצב אביזרים נדרש לפקח על כל התהליך הקריאטיבי בעיצובה של קולקציה, החל מבחירת הבדים, החומרים והצבעים והשילוב בניהם ועד לתהליך היצור. התלמידים ילמדו לעצב עבור מותגים קיימים או עבור מותג פרטי עצמאי שלהם.

במהלך הלימודים יתבצע שיתוף פעולה עם חברות אופנה אמיתיות דבר שיפתח את השילוב בין רגישות קריאטיבית, התנהלות העסק עצמו ואפשרויות היצור. בנוסף, התלמידים יעסקו בפרויקטים אמיתיים ובשיתוף פעולה של חברות אביזרי היוקרה Diego Dolcini וחברת Moreschi.
בסיום הקורס בן שלוש השנים, התלמידים ילמדו:
– לערוך מחקר עצמאי.
– להשתמש בטכניקות ציור שונות להמחשת אביזרי אופנה.
– להפגין מיומנות ציור טכנית ליצירת אבי טיפוס של תיקים ונעליים.
– להשתמש בתוכנות עיצוב בתלת מימד 3D ויצירת מצגות מקצועיות של אביזרים.
– לעצב קולקציית אביזרים בהתאם לשוק המטרה.
– לנהל ולכבד עומסי עבודה ותאריכי יעד.

תוכנית לימודי עיצוב אביזרים:
עיצוב אביזרים- קולקציות.
סקירה על עולם האופנה.
ניתוח עולם האופנה העסקי.
אומנות היוקרה.
עיצוב גרפי ומולטימדיה.
שיטות מחקר.
חומרים ובדים שימוש וסטייל.
תקשורת חזותית.
שיווק ועיצוב.
עיצוב מסחרי ויוקרתי.

תנאי קבלה

תעודת בגרות, תיק עבודות וראיון אישי במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר