תאור כללי

תכנית חד שנתית ללימודי סרטים תיעודיים

קמפוסים: ניו יורק, לוס אנג'לס
מס סמסטרים: 3

תחום הסרטים התיעודיים מעולם לא היה "חם" יותר או מבטיח יותר מבחינה מסחרית, בין אם אתם רוצים לבנות קריירה בתחום או אם אתם כאן כדי לשנות את העולם. אין גם תכנית ללימודי הפקות תיעודיות "חמה" יותר מזו של האקדמיה לקולנוע של ניו יורק.

למעשה, התכנית כבר זכתה בהכרה הנחשקת ברשימת "10 התכניות האקדמיות הטובות ביותר ליוצרי סרטים תיעודיים" של המגזין "The Independent", ומסיבות טובות מאוד. תכנית הלימודים מאתגרת כל סטודנט וסטודנטית ליצור ששה פרויקטים של סרטים תיעודיים ברמת קושי עולה. אלו שיסיימו בהצלחה את הלימודים ייצאו לעולם האמיתי עם מיומנויות אמנותיות אמיתיות, עם השכלה איכותית בתחום הסרטים התיעודיים, עם תיק עבודות, עם קורות חיים שיפתחו להם דלתות בתחום, ועם רשת של קשרים בתעשייה (שבדרך כלל לוקח כמה שנים לטפח אותה, ויהיה להם גם זמן נהדר לבנות אותה).

סגל המרצים שלנו כולל יוצרי סרטים עטורי פרסים. התכנית מושכת אליה סטודנטים מכל רחבי העולם וחלקם יוצרים ומפיצים סרטים מעוררי עניין עוד לפני סיום הלימודים. גולת הכותרת יוצאת הדופן של תכנית הלימודים של האקדמיה לקולנוע היא סדרות כיתת האמן המציעות לסטודנטים את היתרון שאין שני לו בעבודה ישירה עם מומחים פעילים מתעשיית הסרטים התיעודיים. בכל שנה, במשך הלימודים, עורכים ומפיקים בדרג ניהולי מ-HBO ומ-Discovery, ומגוון רחב של יוצרי קולנוע, מפיקים, עורכים וצלמי קולנוע שזכו בפרסי אוסקר, פיבודי ואמי ובפסטיבלי סרטים ברחבי העולם עובדים עם הסטודנטים ללימודי סרטים תיעודיים בכיתות אמן קטנות ואינטימיות. המעורבות והמחויבות של כל האמנים המומחים הללו מסייעת לסטודנטים לא רק לסיים את התכנית עם השכלה וידע חסרי תחליף ועם סרטים בתיק העבודות שלהם, אלא גם להפוך לחלק מרשת קשרים מקצועיים יוצאת דופן.

היבט ייחודי נוסף של התכנית הוא הגישה המצוינת שהסטודנטים מקבלים לעולם הסרטים התיעודיים לטלוויזיה. התכנית ללימודי סרטים תיעודיים המוצעת על ידי האקדמיה לקולנוע של ניו יורק היא ייחודית בהשכלה המעמיקה והחדשנית שהסטודנטים מקבלים מאנשי מקצוע מובילים בתעשיית הטלוויזיה התיעודית.

פרויקטים:
• סרט תצפיתי
• טרנסמדיה
• סרט דמות
• סרט עניין חברתי
• סדרת טלוויזיה לא בדיונית
• סרט תיזה: סרט תיעודי עצמאי
• פסטיבל הסרטים התיעודיים של האקדמיה לקולנוע של ניו יורק

האקדמיה לקולנוע גאה גם להיות בית הספר הנבחר שאליו רבים מיוצרי הסרטים, השחקנים ואושיות הקולנוע של הוליווד מעולם התקשורת והבידור, מגיעים לסמינרים והרצאות ובנוסף שולחים את בנם או בתם, או חברי משפחה, ללמוד אצלנו.
להלן רשימה חלקית: סטיבן שפילברג, מרטין סקורסזה, ברוס ספרינגסטין, אל פצ’ינו, וורן בייטי ואנט בנינג, שרון סטון, קווין ספייסי, רון הוווארד, אנדי גרסיה, בן גינקסלי ועוד.

תנאי קבלה

תעודת בגרות, תיק עבודות, מבחן אנגלית, ראיון במרכז המידע 03-6525560.

לעמוד בית הספר