תאור כללי

תואר ראשון בניהול אופנה

מיקום: ברלין
משך הלימודים:
7 סמסטרים, מתוכם סמסטר 1 בחו"ל.
שפת לימוד:
אנגלית

"החיים הם תצוגת אופנה, העולם הוא המסלול שלך." מארק ג'ייקובס. כמעט אין מגזר צבעוני, תוסס ובינלאומי כמו תעשיית האופנה.

הימים חלפו מזמן, כאשר האופנה הייתה העתודה הבלעדית של מעצבים ודוגמניות מפורסמות על המסלולים המובילים בפריז, לונדון, מילאנו וניו יורק. יותר ויותר בלוגרים ופאשניסטיות בעיצוב עצמי משפיעים על מראה חדשני. רשתות קמעונאיות גדולות כמו H&M וזארה הופכות מגמות עיצוב בתוך מספר שבועות בלבד.
הגרמנים מוציאים יותר מ -70 מיליארד יורו על אופנה בכל שנה. אדידס, זלנדו, הוגו בוס, NewYorker ופומה הם מהמותגים המצליחים בעולם. מספר גדל והולך של מעצבים צעירים יצירתיים הופכים את גרמניה למרכז של אופנה גבוהה.
קיימות היא כיום נושא מרכזי באופנה ומכה גלים בעולם בכלל ובעולם האופנה בפרט. C&A ונייק הם כיום שניים מהרוכשים הגדולים של כותנה אורגנית ברחבי העולם. טכנולוגיות חדשות מחוללות מהפכה בתהליכי ייצור קונבנציונליים; חנויות מקוונות הופכות לחוויות חושיות דיגיטליות; ואפליקציות חכמות משנות את התנהגות הצרכנים שלנו.

החל מבגדים פונקציונליים ועד הוט קוטור, ניהול אופנה עוסק בכל היבטי הנושא – כולל יצירה וניהול מותגים, חסות, עיצוב חנויות, פיננסים, לוגיסטיקה וידע על מגמות האופנה האזוריות והעולמיות.

האם את/ה אוהב/ת אופנה, חולם לעבוד בסביבה יצירתית ורוצה למשוך את החוטים בעסקי האופנה הבינלאומיים? לשווק אופנה, לפענח את הטרנדים האחרונים וליצור מותגי העל של העתיד? האם אתה רוצה ללמוד אופנה?
אם ככה אתה מרגיש, אז התואר הראשון שלנו בניהול אופנה (B.A.) הוא בדיוק מה שאתה מחפש.

תכני תכנית ניהול האופנה
ההתמחות בתואר ראשון בניהול אופנה (B.A.) מספקת לך את ההכשרה המעשית והתיאורטית הדרושה לך בכדי להתקדם בעסקי האופנה הלאומיים והבינלאומיים. תלמדו על כל שרשרת יצירת הערך בעולם האופנה – החל מיצירה, מקורות חומרי גלם וייצור ועד שיווק, הפצה לוגיסטית ומסחר. תלמד גם את התיאוריה וההיסטוריה של האופנה.

תכנית הלימודים בקורס כוללת, בין היתר, את הנושאים הבאים:
תולדות האופנה
ניהול חווית לקוח
טכנולוגיות אופנה
מגמות ועיצוב אופנה
עסק אופנה ויצירת ערך
נושאים מיוחדים בניהול אופנה

הפרופסורים המנוסים שלנו יספקו לכם את הידע הפנימי הדרוש לכם בכדי להפוך למומחה בתעשיית האופנה. נוסף על כך, רשת השותפים שלנו פותחת את הדלתות לסטודנטים שלנו לאוניברסיטאות וחברות בבירות האופנה של פריז ומילאנו. התואר בניהול האופנה יפתח את הדלתות של חברות תעשיית האופנה כולל אלה של יצרני אופנה נשים וגברים בינלאומיים ואזוריים, פורטלים מקוונים, חנויות כלבו, רשתות שיווק, ירידי סחר, אירועים, ליהוק, צילום, ניהול מגזיני אופנה וסגנון חיים. כמנהל אופנה מוסמך, תרכוש מיומנויות עסקיות מרכזיות ותדע לנתח את צרכי קבוצות היעד, להעריך מגמות וליצור ולפתח מותגים.

תוכלו לרכוש פורטפוליו מרשים של מומחיות מקצועית הכולל:
תעשיית האופנה הגרמנית והבינלאומית
לוגיסטיקה של רכישה וייצור
מדע חומרים וטכניקות ייצור
פיתוח קולקציות
חוויות קמעונאיות והיבטי מצגת בנקודת המכירה
ניתוח נקודות מגע קמעונאיות, תכנון וסנכרון
סחר אלקטרוני וניהול קשרי לקוחות
ניהול ושיווק מותגי אופנה
תקשורת ועיתונות אופנה
היסטוריה של אופנה

קריירה לאחר סיום הלימודים
מנהל מותג אופנה
מנהל מוצר
מנהל שירות לקוחות
מנהל שיווק
מנהל קמעונאות אופנה
קניינות
מנהל חנות הדגל
מנהל יחסי ציבור

תנאי קבלה

תעודת בגרות, מבחן בינלאומי באנגלית וראיון אישי במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר