תאור כללי

Media&Communication Management
מיקום: מינכן, ברלין, המבורג, קלן.
משך הלימודים: 7 סמסטרים, מתוכם סמסטר 1 בחו"ל.
שפת לימוד: אנגלית

אוניברסיטת מקרומדיה לתקשורת ומדיה היא מהמעולות והמקצועיות באירופה ומהווה פתח משמעותי להצלחה של כל אחד ואחת בעולם העבודה. יותר מ 500 חברות יוקרה באירופה נהנות מהסטודנטים המצוינים שלנו וכל שנה ושנה חוזרים אלינו על מנת לקבל לידיהם את מנהלי העתיד הצעירים. BMW, מרצדס וערוצי תקשורת ענקיים באירופה הם רק חלק משהשמות.

THE WORLD SPEAKS MEDIA
"ניהול מדיה תקשורתית משלב חשיבה אנליטית ויצירתית. אתה תמיד זקוק לרעיון מקורי, אך אתה גם זקוק למושג ברור לגבי המצב ההתחלתי והמטרות. הוא אינו מתאים לזאבים בודדים. מנהלי מדיה חייבים להוביל צוותים מגוונים ולעיתים קרובות, בינלאומיים, לקראת פתרונות חדשניים. הנסיון שלך בחו"ל חשוב כאן באותה מידת חשיבות של כישורי אנגלית טובים" מדבריו של פרופ' Castulus Kolo, דיקאן 'ניהול מדיה ותקשורת'.
סרטים, טלוויזיה ואפילו שוק הדפוס והפרסום כולו הם עסקים בינלאומיים. רעיונות נמכרים בכל העולם, כמו גם תוצרי סרטים מוגמרים או קמפיינים של מותגים. בנוסף, תאגידים וארגונים גדולים פועלים ומתקשרים בכל העולם. יותר מבעבר, שוק המדיה והתקשורת זקוק למנהלים אשר מכירים את האספקטים הבינלאומיים של עסקי המדיה, את הזכויות הנוגעות למדיה ואת ההבדלים התרבותיים.
האסטרטגיה להצלחה
התוכנית לתואר ראשון בניהול מדיה ותקשורת באוניברסיטת מקרומדיה macromedia תעניק לך את התובנות התיאורטיות והכישורים המעשיים להם אתה זקוק על מנת להצליח בתחום המדיה הבינלאומית. קורסי מבוא במדיה, תקשורת וניהול יספקו לך את הידע הבסיסי לגבי ארבעה תחומים עיקריים של קריירה: ניהול מותג ופרסום, תקשורת ויחסי ציבור בחברות, ניהול אינטרנט, ניהול ושידורי טלוויזיה. הידע שתרכוש יאפשר לך לעבוד בגמישות וביעילות בתוך נוף המדיה המשתנה. מנהלי המדיה פעילים בטווח רחב של תחומים. תוכנית זו לתואר ראשון מתמקדת בפיתוח יצירתיות ויכולות ניהול. הסטודנטים מפיקים תועלת במיוחד מאינטראקציה עם מסלולי לימוד אחרים באוניברסיטת מקרומדיה macromedia: סרטים וטלוויזיה, עיצוב מדיה ותקשורת ועיתונאות. עם סיום הלימודים, תוכל להתחיל ישירות בקריירה הנבחרת או להמשיך ללימודי התואר שני.
לימוד באמצעות עשייה
לאורך התוכנית, תבצע פרוייקטים מעשיים, הכוללים יישום של ידע תיאורטי לתסריטים מציאותיים, לרוב בשיתוף פעולה עם עסקים חיצוניים וחברות שותפות.
התמחות
מקרומדיה macromedia משתפת פעולה עם מספר גדול של חברות ידועות שבהן תבלה סמסטר שלם בהתמחות, בפיקוחם של המרצים שלך. זהו חלק חשוב מאד של התוכנית המעניק לך הזדמנות לצבור את הנסיון המעשי הראשון שלך ולהתחיל לקשור קשרים עם התעשייה.

תוכנית הלימודים

1- ניהול עסקי, תיאוריות ניהול, מתמטיקה עסקית, חשבונאות, עיצוב מדיה וטכנולוגיות, כתיבה והתהליך העיתונאי, יסודות עיצוב מדיה, עיצוב מדיית דפוס וטכנולוגיות, אינטליגנציה רגשית (soft skills), מדיה ומדעי התקשורת, יסודות ניהול מדיה, אספקטים משפטיים ועבודה מדעית.
2- ניהול מותגים ופרסום, תקשורת תאגידית ויחסי ציבור, עיצוב מדיה וטכנולוגיות, פורמטים עיתונאיים ספציפיים, עיצוב אודיו ווידאו וטכנולוגיות, עסקי האינטרנט, מודלים ויישומים, עיצוב מדיה אינטראקטיבית וטכנולוגיות, ניהול פרוייקטי, מדיה וסטטיסטיקה למדעי התקשורת, שיטות מדעיות.
3- סמסטר בחו"ל (מחוץ למקרומדיה), כלכלה, שיווק, תכנון עסקי, מימון מדיה ותקשורת, פרוייקט ניהול מדיה 1, התמחות, פרוייקט סטודנטים בינלאומי, ניהול בין תרבות, לימודי הבדלים בין תרבותיים.
4- מודולים מונחים-אימון ופרקטיקה, ניהול מותג ופרסום, תקשורת תאגידית ויחסי ציבור, אינטרנט, ניהול, ניהול טלוויזיוני, פרוייקט שידור טלוויזיוני וניהול מדיה 2.
5- ניהול אינטרנט, ניהול טלוויזיוני פרויקט שידור, ניהול פרוייקט מדיה, תקשורת משולבת וניהול קשרי לקוחות CRM, ניהול מדיה, חדשנית, מדיה ומדעי התקשורת, פוליטיקה ומדיה, תיאוריות של מדיה ותקשורת, פרוייקט ניהול מדיה 3.
6- התמחות ודוח התמחות, מדעי המדיה והתקשורת, עסקי מדיה בינלאומיים (E-Learning), אינטליגנציה רגשית, כישורים חברתיים, application training.
7- תזה לתואר ראשון, אסטרטגיית מנהלתית עסקית ואתיקה עסקית, הארגון ומשאבי אנוש, חשבונאות למתקדמים, יוזמות סטודנטים, קבוצות הדרכה ופרוייקט סטודנטים, יזמות .
הסמסטר בחו"ל מחוץ למקרומדיה הינו בסמסטר השלישי או הרביעי.

תנאי קבלה

תעודת בגרות, מבחן בינלאומי באנגלית וראיון אישי במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר