אלמה הוא ביה"ס הטוב בעולם בתחום לימודי המטבח האיטלקי ולימודי שף בחו"ל. מרכז אלמה מכשיר שפים ואוצרי יין מכל רחבי העולם למקצוענות המטבח האיטלקי עם תוכניות הכשרה ברמה הגבוהה ביותר הניתנות על ידי המורים המעוטרים בעולם, צוות יוצא דופן של שפים איטלקיים עם כוכבי מישלן, קונדיטורים, מומחי מוצרי מזון איטלקיים ומומחים מוכרים בתחום התזונה, היגיינת מזון והיסטוריית מזון ויין.
בביה"ס מסלולים באנגלית לבישול איטלקי בסיסי, מתקדם – לימודי שף, קונדיטוריה וסדנת בישול של שבוע.

למסלולי הלימוד באלמה

לטעום ממטבחי העולם כולו
שפים מקצועיים הם כאלו שיודעים להכין כמעט כל מעדן של כל מטבח מהעולם. בין אם מדובר על המטבח האיטלקי, הצרפתי, הרומני או כל מטבח אחר, הרי שהידע הגסטרונומי הקולינרי של אנשי מקצוע אלו הוא פשוט מדהים. בזכות לימודי שף בחו"ל יכולים גם ישראלים רבים להכיר לעומק את תחום הבישול על כל היבטיו.
היכולת לבשל מאכלים מורכבים כל כך וליצור ארוחות מדהימות היא כזו שניתן לרכוש אותה במסגרת מחייבת של לימודי שף ברמה גבוהה. באתר ויפלומה לימודים בחו"ל יש מידע רב לגבי לימודים כאלו, וכל אדם רציני שרוצה להיות שף במסעדה גדולה או לפתוח מסעדה משלו, צריך להכיר את המידע הזה כמה שיותר מהר.

רמות קולינריות שקשה לתאר
כבר לא מעט שנים אנו רואים כיצד תכניות טלוויזיה מציגות לנו שפים ברמות שקשה לתאר. מדובר על אנשי מקצוע שמפליאים בביצועיהם הקולינריים ומסוגלים להפתיע בכל פעם מחדש. אם מוצאים לימודי שף בחו"ל שמוצעים ע"י בית ספר מרשים לבישול, הרי שניתן בהחלט לפנטז על הגעה לרמות גבוהות כל כך של מקצוענות.
אף אחד לא צריך לכוון לרמה הממוצעת של בישול או אפייה, אלא פשוט לחפש מוסד לימודים מוכר במדינה מסוימת שמציע לימודי שף בחו"ל עבור אנשים מכל רחבי העולם. זאת על מנת להציג להם תכנית לימוד שיש בה המון מידע קולינרי חשוב והמון פעילות מעשית שמקדמת מאוד את היכולות של כל סטודנט.

הטכניקות המרתקות של היום ושל מחר
אם כבר דברנו על תכניות טלוויזיה שמציגות לנו שפים בעלי שם מכל העולם, הרי שחשוב להתמקד גם בסגנונות הבישול שלהם ולטכניקות המיוחדות שהם מציגים. הכוונה היא לכך שמי שלומד לימודי שף בחו"ל במסגרת גבוהה, יכול להציע גם הוא מעדנים מהמטבח המולקולרי ולפתח בעצמו טכניקות בישול מרתקות וחשדניות.
על מנת להפתיע בכל פעם מחדש כל סועד, כל חבר שהגיע להתארח, או אפילו מבקרי מסעדות תובעניים וקשוחים, חשוב ללמוד במקום ראוי שמעדכן את תלמידיו בחידושים האחרונים בתחום הקולינריה. בזכות אתר חשוב מאוד ויפלומה לימודים בחו"ל ניתן למצוא מוסדות כאלה שיש להם יתרונות על פני אחרים.