תאור כללי

תכנית הכשרה מעשית חד שנתית ללימודי קולנוע
קמפוסים: ניו יורק, לוס אנג'לס, מיאמי.(גם באוסטרליה)

התכנית החד שנתית ללימודי קולנוע המוצעת על ידי האקדמיה לקולנוע של ניו יורק מעניקה לסטודנטים את ההכשרה והניסיון המקיפים הדרושים להפקת הסרטים שלהם. שנת הלימודים מחולקת לשני סמסטרים, עם הפסקה של שבוע או שבועיים ביניהם בהתאם למועד תחילת הלימודים.
הסטודנטים בתכנית ייהנו מלמעלה מ-1,000 שעות של הדרכה מעשית וניסיון מעשי בהפקה. תכנית הלימודים כוללת לימודים מרוכזים ונמרצים בכל תחומי הקולנוע העיקריים כמו צילום קולנועי, בימוי, תסריטאות, הפקה ועריכה. כל הסטודנטים יכתבו, יצלמו, יביימו ויערכו 8 סרטים אישיים קצרים (כולל סרט גמר/תיזה עם סנכרון קול). הפרויקטים יצולמו במצלמות 16 מ"מ, 35 מ"מ וב-HD. כל הפרויקטים ייערכו דיגיטלית.
התכנית מיועדת לאנשים שיש להם רצון ותשוקה ליצור קולנוע במשרה מלאה ושמוכנים להתחייב למקד את זמנם בתכנית לימודים תובענית.
אין צורך בניסיון קודם בקולנוע, אך הסטודנטים נדרשים להיות בעלי משמעת עצמית ועם הרבה אנרגיות וכבוד הדדי.
כמו בכל תכניות הלימוד המוצעות באקדמיה לקולנוע של ניו יורק, גם בתכנית החד שנתית הזו אנו מדגישים את הלמידה המעשית, והשיעורים בבימוי סרטים אינם תאורטיים בלבד אלא הם סדנאות מעשיות המיועדות להושיב את הסטודנטים מהר ככל האפשר על כיסא הבמאי. באקדמיה לקולנוע של ניו יורק אנו מעודדים את הסטודנטים לקחת סיכונים יצירתיים ולמצוא את הקול האישי של כל אחד ואחת מהם כאמנים חזותיים (ויז'ואל).

במהלך שנת לימודי הקולנוע הסטודנטים ירכשו מגוון כישורים ומיומנויות בכל אמנויות הקולנוע ובסיום הלימודים יהיה להם ניסיון רחב בהפקה, תיק עבודות הכולל 8 סרטים אישיים בהפקתם, תעודה/דיפלומה חד שנתית ומודעות רחבה לעצמם ולאחרים. סרטי הגמר/תיזה של הסטודנטים יוצגו בקמפוסים בהקרנות חגיגיות הפתוחות לשחקנים, לצוות, לחברים, למשפחה ולאורחים מוזמנים.

מי מגיעים לאקדמיה להרצאות ושולחים את הבנים והבנות שלהם ללמוד באקדמיה לקולנוע?
האקדמיה לקולנוע גאה גם להיות בית הספר הנבחר שאליו רבים מיוצרי הסרטים, השחקנים ואושיות הקולנוע של הוליווד מעולם התקשורת והבידור, מגיעים לסמינרים והרצאות ובנוסף שולחים את בנם או בתם, או חברי משפחה, ללמוד אצלנו.
להלן רשימה חלקית: סטיבן שפילברג, מרטין סקורסזה, ברוס ספרינגסטין, אל פצ’ינו, וורן בייטי ואנט בנינג, שרון סטון, קווין ספייסי, רון הוווארד, אנדי גרסיה, בן גינקסלי ועוד.

תנאי קבלה

תעודת בגרות, תיק עבודות, ראיון במרכז המידע בישראל וראיון מול הקמפוס 03-6525560.

לעמוד בית הספר