תאור כללי


BA in Film and Television Directing
מיקום הלימודים: ברלין
משך הלימודים: 3.5 שנים(7 סמסטרים, מתוכם סמסטר 1 בחו"ל).
שפת לימוד: אנגלית

מהתסריט למסך, Action!

שמות כמו פרנסיס פורד קופולה, ג'ורג' לוקאס או סטיבן שפילברג מעוררים במוחנו תחושה של קסם ושלמות על המסך הגדול. לכולם יש כישרון משותף: הפיכת רעיונות פנטסטיים למציאות. האם גם אתם חולמים להאיר את המסך עם החתימה האמנותית שלכם?

לבמאי הקולנוע יש את העין כדי ללכוד הבעות, לרתק אותנו עם סיפורים גדולים מהחיים באמצעות צלילים, מראות ורגשות. האם גם לך יש את התשוקה לספר סיפורים ולהפוך חזיונות לתמונות? אם אתם שואפים להיות במוקד של עשיית סרט, אזי תכנית הלימודים לבימוי סרטים הינה מושלמת עבורכם.

בין אם זה עבור קולנוע, טלוויזיה או אינטרנט, במאים הם האחראים על מימושו היצירתי של הסרט מן ההתחלה ועד הסוף. הם עושים את כל ההחלטות האמנותיות החשובות, מגייסים את כל הצוות ומביאים בחשבון כל פרט טכני כדי להבטיח תוצאה גדולה. אם אתה לא רק צופה סרטים נלהב, אלא גם בעל כישרון לרדיפה אחר אתגרים יצירתיים כיוצר סרטים, אזי המסלול לקולנוע באוניברסיטת מקרומדיה הינו המושלם עבורך.

תוכן הקורס
המיומנויות והכישורים שאתם רוכשים במהלך הלימודים הם מגוונים ורב תחומים. תוכנית הלימודים היא מקיפה למדי בכך שהיא תערובת של עשייה פרקטית ופרויקטים מאתגרים. מחקר, כתיבה, פיתוח ויישום – אלה המשימות הבסיסיות ביותר של הבמאי. אבל גורמי ההצלחה העיקריים של עבודת הבמאי היא היכולת להוביל, לגייס ולהניע את השחקנים, את הצוות ואת המומחים המעורבים. תפיסתו של הבמאי את המקרים, הרגשות וההשפעה של סרט היא תמיד עבודה משותפת. ולכן ידע הן בתחומים הטכניים והיצירתיים הוא הכרחי על מנת לעבוד בנוחות עם ציוד, מצלמה, קול, והפקה בגובה העיניים.

סקירה כללית:
יסודות של בימוי
ניתוח תסריט
הפקה
כתיבה יצירתית
צילום מול מצלמה
בימוי מתקדם

קריירה פוטנציאלית לאחר מסלול התואר הראשון בבימוי:
כבוגר המסלול תכיר את הספקטרום המלא של עשיית סרט, ויפתחו לך אפשרויות לקריירה בעולם הקולנוע, התקשורת, הטלוויזיה ותעשיית הפרסום.
אתה יכול לראות את עצמך בתפקידים הבאים בעתיד:
במאי ראשי
עוזר במאי
מדריך שחקנים
עוֹרֵך
יוצר
יועץ קריאטיב
במאי פרסומות

תנאי קבלה

תעודת בגרות, מבחן אנגלית, תיק עבודות וראיון אישי במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר