תאור כללי

קמפוסים: מילאנו, פירנצה, פריז, לונדון.
תחילת לימודים: ספטמבר.
משך לימודים: 3 שנים.
שפת לימוד: אנגלית.
תעודת סיום: תואר ראשון.

בית הספר מרנגוני מציע את מסלול לימודי הסטיילינג הטוב ביותר בעולם בארבעה קמפוסים במילאנו, פריז, פירנצה ולונדון, והוא מבין היחידים מבתי הספר בעולם שמעניק על כך תואר ראשון.
לימודי סטיילינג דורשים מהתלמידים ידע נרחב מאוד בעולם העיצוב, האמנות והאופנה. התלמידים ילמדו לזהות מגמות אופנה, ירכשו ידע וניסיון בצילום אופנה, הפקת אופנה, קטלוגים וידע בתוכנות הגרפיות החשובות. התלמידים ילמדו ליצור אוירה באמצעות תאורה, כוריאוגרפיה, איפור, קוסמטיקה, עיצוב שיער ואביזרים ופריטי לבוש שונים. את כל השיעורים יעבירו אנשי מקצוע מהמובילים בתחום, איתם התלמידים אולי ישתפו פעולה בעתיד. החל מהשנה השנייה הסטודנטים יחלו להתמחות בהתאם לבחירתם בהרשמה הראשונית בניהול קרייאטיב או בויזואל מרצנדייזינג.

בסיום הלימודים, התלמידים ישלטו בכל ההיבטים התרבותיים, סוציולוגיים והיסטוריים בעולם האופנה והסטיילינג החל מתקופת האדם הקדמון ועד ימינו אנו ויהיו מוכנים לקבל כל עבודה שתוצע להם. הלימודים יכשירו את התלמידים להעביר על הצד הטוב ביותר את "רוח המעצב", לבחור את הלוקיישן הנכון ביותר למסע פרסום, לבחור את הדוגמנים הנכונים והשילוב המנצח של כלל האלמנטים בהפקת האופנה. התלמידים ילמדו לארגן תצוגת אופנה וליצור תדמית ולוק שמבטאים באופן המדויק ביותר את "רוח הבגד". לימודי הסטיילינג יכשירו את התלמידים לעבודה במגזיני אופנה וסטייל, בארגון הפקות אופנה מושקעות, בעבודה בטלוויזיה, קולנוע ותיאטרון ובכל סט צילומים שקיים.

לימודי הסטיילינג בחו"ל במילאנו, פירנצה, פריז ולונדון יפגישו את התלמידים עם המעצבים והסטייליסטים המשפיעים בעולם האופנה, עם עורכיהם של מגזיני אופנה והטרנדים כגון: GQ ,Vogue ,Cosmopolitan ועוד, עם צלמי אופנה ומארגני תצוגות אופנה מהגדולים בעולם ויהוו את ההתחלה לקריירה מרתקת ומזהירה בעולם האופנה.

תנאי קבלה

תעודת בגרות וראיון אישי במרכז המידע בישראל.אין צורך בידע מוקדם.
בלונדון ופריז מבחן ידע באנגלית 03-6525560.

לעמוד בית הספר