אלמה הוא ביה"ס המוביל בעולם בתחום החינוך הבינלאומי של המטבח האיטלקי. מרכז אלמה מכשיר שפים ואוצרי יין מכל רחבי העולם למקצוענות המטבח האיטלקי עם תוכניות הכשרה ברמה הגבוהה ביותר הניתנות על ידי המורים המעוטרים בעולם. מרכז פעילותה של אלמה ממוקם בעיירה היפיפייה פלאצה דו׳אל דה קולורנו ליד פארמה, והוא מצויד במתקני ההוראה והבישול החדישים ביותר. בשל כך אנו משוכנעים כי עבור אלה הבוחרים לעבוד בעולם המרתק של מזון ומשקאות, ההכשרה אותה מציעה אלמה היא השקעה חשובה לעתיד, כמו גם חוויה חינוכית יוצאת דופן.

למעבר ישיר למסלולי הלימוד באלמה

האקדמיה לבישול אלמה מציע תוכניות ייעודיות לסטודנטים זרים באנגלית:
▪ תוכנית הקולינריה האיטלקית – רמה בסיסית
▪ תוכנית הקולינריה האיטלקית – רמה מתקדמת
▪ סדנת בישול איטלקי – שבוע ימים

סביבת הלימודים יכולה להיות מיוחדת
לא מעט משתנים מרכיבים את המשוואה שעוסקת בכדאיות (או באי כדאיות) ללמוד במקום מסוים. עבור ישראלים רבים לימודי אפייה בחו"ל הם משהו שמושך אותם בדרך לחוויה קולינארית אישית או מקצוע חשוב בחיים. אך כשהם מבררים לגבי נתונים שונים הקשורים למוסד הלימוד הם נחשפים לפרטים רבים ומגוונים.
כך, גם כשבודקים באתר ויפלומה לימודים בחו"ל מזהים את הפרטים הרבים שעומדים לרשותו של כל מי שמתכונן ללמוד אפייה מחוץ לגבולות ישראל. פרטים אלו נלקחים כולם בחשבון בדרך לניסיון לעשות החלטה מדויקת בקשר לכל אופציית לימוד, כשהדבר בא לידי ביטוי גם בהתייחסות לפרט חשוב מאוד כמו סביבת הלימודים המיוחדת שמציעים בתי ספר מסוימים.

היכרות עם כל סוגי המאפים
ההיצע הגדול מאוד של לימודי אפייה בחו"ל מציג לישראלים רבים אפשרות ללמוד בעיר גדולה באירופה, בבית ספר מוביל שאליו מגיעים אנשים מכל רחבי העולם, או אפילו בכפר ציורי שבו נהנים הרבה יותר. כך או כך, מוסד לימודים מכובד חייב לעשות הכול על מנת לספק לתלמידיו סביבה חיובית מכל הבחינות.
היכרות עם המידע הרב שמחכה באתר ויפלומה לימודים בחו"ל יכול להקל רבות על כל מי שרוצה לבחון את בית הספר שמעניין אותו מכל זווית אפשרית. כך יכול כל אדם רציני שמתכנן לעצמו חוויית אפייה מקצועית לזהות האם מדובר בבית ספר שמאפשר הכרה עם סוגי המאפים הרבים והכנה מקצועית ומרשימה שלהם.

לדעת מתי מתחילים הלימודים בכל מוסד
יש לא מעט פרטים טכניים שיש לדעת לגבי לימודים בחו"ל. אך נראה כי אחד החשובים בהם הוא מועד תחילת הלימודים. לכל אחד מאתנו יש משימות שונות אותן הוא צריך לבצע במהלך חייו והתחייבות רבות אותן יש לו לסגור בטרם הוא משחרר את עצמו למסגרת מסוימת של לימודי אפייה בחו"ל בכל מדינה שבחר.
לכן חשוב מאוד לבדוק מתי מתחילה שנת לימודים בכל מוסד איכותי, מה הם תאריכיו של קורס אפייה במוסד אחר, והאם עתידים להיות שינויים מסוימים לגבי הזמנים. כך אפשר לסיים בזמן את כל ההתחייבויות בארץ ולצאת לבית הספר במדינה שנבחרה ללא כל דאגה וללא כל חשש לגבי צורך בחזרה ארצה לפני הזמן.