תאור כללי

BA in Creative Technologies
מטרת התוכנית היא להכיר לתלמידים את עולם הטכנולוגיות החדשות באמצעות תכנון של מיצגים אורקוליים לינאריים ולא לינאריים. מודלים בתלת מימד ואנימציה, פיתוח משחקי וידאו ופרויקטים ב- VR ו- MR, וכן יצירת אפקטים מיוחדים לסרטים קצרים, פרסומות ומיצגים, נלמדים הן מההיבט התיאורטי והן באופן מעשי. תוכנית התואר הראשון, מטרתה להנחות סטודנטים באחד משלושת התחומים הגדולים המוצעים לבחירה החל מהשנה השנייה:
1- גרפיקת תנועה ו- VFX
2- עיצוב תלת מימד
3- פיתוח משחקי וידאו
.
במסגרת גישת "למידה תוך עשייה", התוכנית מלווה את הסטודנטים דרך הקניית ידע באופן ממוקד יותר ויותר לנושא, ומלמדת אותם לנתח את התרחישים המשמעותיים ביותר של מולטימדיה והפקה דיגיטלית עכשוויות. התלמידים גם ייצרו פרויקט אישי תוך מתודולוגיה מתאימה שתאפשר להם הכרה מעמיקה של העולם המקצועי.

שנה ראשונה

תולדות הקולנוע והוידאו, מולטימדיה, מיצגים אורקוליים לינאריים, אודיו ועריכה, טכניקות משולבות מדיה חדשה א', תרבויות דיגיטליות, יישומים דיגיטליים לאמנות א', מיומנויות טכנולוגיית מידע (IT)
שנה שניה
כתיבה קריאטיבית, טכניקות משולבות מדיה חדשה ב', תקשורת מולטימדיה, וידאו דיגיטלי, תיאוריית ביצועי מולטימדיה וטכניקות, משחקי מחשב א', יישומים דיגיטליים לאמנות ב', עיצוב מולטימדיה א', תרבות פרויקטים, איור, טכניקות הדמיה דיגיטליות, מיצגי מולטימדיה, שיווק
שנה שלישית
יישומים דיגיטליים לאמנות ג', אסתטיקת מדיה חדשה, טכניקות משולבות של מדיה חדשה ג', עיצוב מולטימדיה ב', משחקי מחשב ב', ניתוח תהליכי תקשורת, התקני מולטימדיה, תופעה חזותית, סמיוטיקה לאומנויות, סוציולוגיה של תהליכים תרבותיים

אפשרויות קריירה
› טכנולוג/ית קריאייטיב
› אמן/ית טכני/ת
› אמן VFX
› קולוריסט/ית
› אמן/ית תלת מימד
› מעצב/ת תווים
› אומן/ית הנפשה ממוחשבת (CGI)
› אומן/ית הצללות
› מפתח/ת משחקים
› מומח/ית VR
› מעצב/ת אינטראקציה

תנאי קבלה

תעודת בגרות, תיק עבודות, מבחן אנגלית וראיון במרכז ההרשמות הישראלי 03-6525560

לעמוד בית הספר