תאור כללי

ללמוד פרסום ברמה הגבוהה ביותר

לימודי המאסטר בפרסום קריאייטיב יתמקדו בפיתוח מיומנויות שונות בקופירייטינג, סטוריטלינג וניהול אמנותי, במטרה לעצב קמפיינים בעולם הפרסום.
תוכנית מאסטר חד-שנתית זו, מתמקדת בטכניקות פרסום חדשניות ויעילות שגורמות ללקוחות לחשוב, לדבר – ולקנות. הקורס מכסה את מגוון המדיות בהן מופיע פרסום – מדפוס, רדיו וטלוויזיה עד לרשת ומדיות חברתיות. התוכנית תכין אתכם לכניסה היישר למחלקות הקריאייטיב של משרדי הפרסום באמצעות למידה על פתרון בעיות באופן יצירתי וכיצד להעביר רעיונות לאחר בצורה תמציתית ומשכנעת. הסטודנטים ישדרגו את תיקי העבודות שלהם דרך השתתפות בתחרויות קריאייטיב יוקרתיות בינלאומיות. עם סיום הסדנאות, יוצעו לסטודנטים התמחויות.

הבוגרים יהיו בעלי הכישורים להשיק קריירה בניהול אומנותי וקופירייטינג בסוכנויות קריאייטיב ברחבי העולם בתור:
› מנהלי קריאייטיב
› יועצי מותג
› מתכנני מדיה
› קופירייטרים
› מנהלים אמנותיים

תנאי קבלה

תואר ראשון, תיק עבודות, מבחן אנגלית, ראיון במרכז ההרשמות הישראלי 03-6525560

לעמוד בית הספר