תאור כללי

Media/Graphic Design BA

קמפוס: ברלין.
משך הלימודים: (3.5שנים)7 סמסטרים.
מתוכם 1 בחו"ל(6+1).
שפת לימוד: אנגלית

אחד ממסלולי עיצוב הגרפי והמדיה הטובים, המתקדמים והמקושרים באירופה אשר נותן לסטודנטים מלבד ידע טכני עיצובי גם את הכישורים לעבוד בעולם הדגיטאלי שמשתנה מדי יום ביומו. משרדי הפירסום, המדיה והעיצוב הטובים בעולם משתפים פעולה עם מקרומדיה בפרוייקטים אמיתיים דבר שמביא למגע עם מעסיקים פוטנציאליים ובסופו של דבר לשילובם של המעצבים כעובדים מן המניין בחברות אלו.

בעולם המדיה הדיגיטלית, עיצוב כולל מגוון רחב ומרגש של משימות. הדרישות הניצבות בפני מעצבים הן מורכבות ומרתקות גם יחד, מאחר שמגוון סוגי המדיה ונפח המידע הגבוה דורשים לא רק זרם מתמיד של רעיונות חדשים ויצירתיות, אלא גם חשיבה קונספטואלית ברורה ושיטות עבודה מתאימות.
על ידי שימוש בערוצי תקשורת ומדיות חוצות תחומים, יש צורך בהעברת תוכן בעל מספר רבדים לאימג'ים ולסיפורים, בדרך אשר פונה לרגשות המשתמשים והנמענים ומעבירה את המסר באופן ברור. סקרנות, פתיחות ורעיונות רעננים הם אבני הדרך של מעצב מדיה טוב, כמו גם יצירתיות אמנותית ודמיון ויזואלי, נכונות לחשוב על כל הצדדים של המטרה שהוצבה ולפתח פתרונות קונספטואליים, לפני התחלת העיצוב. נדרשת חשיבה יצירתית, במיוחד בפרויקטים חוצי-מדיה/המשלבים מדיות שונות.
צורת ההצלחה
התוכנית הבינתחומית של מסלול לימודי עיצוב מדיה ותקשורת, מספקת לך כלים לשלוט בספקטרום השלם של התקשורת הויזואלית בכל המובנים, עם ידע ספציפי בתחום. הגישה המעשית שלנו בעיצוב מדיה נותנת לך הזדמנות להתמקד במה שמעניין אותך באופן אישי. במהלך לימודיך, ידע תיאורטי/מתודולוגי משולב עם ידע ביצועי הנוגע להפקה טכנית ויישומים מעשיים, על ידי שימוש במטלות אמיתיות של עיצוב גרפי. משמעות הדבר, באופן עקרוני, שכל כלכלת המדיה פתוחה בפניך בסוף לימודייך. תרגילים מעשיים, החלפת רעיונות אינטנסיבית עם בעלי מקצוע בתעשייה ופרוייקטים אותנטיים, חשובים לנו באותה מידה כמו לימוד עקרונות תיאורטיים. זה מה שהסטודנטים באמת מעריכים באוניברסיטת מקרומדיה macromedia.

תוכנית הלימודים

1- יצירת לוחות סיפור Storyboard ותסריטאות Storytelling, עקרונות עיצוב וטכניקות דפוס ואודיו, תקשורת חזותית, שיטות עיצוב, מחקר מדעי, ניהול פרוייקט.
2- היסטוריה של האמנות והעיצוב, עקרונות עיצוב מתקדמים ותיאוריית העיצוב,עיצוב ותקשורת, אנגלית עסקית, מבוא לאנימציה.
3- ניהול בין תרבותי, תכנון עסקי, עיצוב ויזואלי וגרפיקה בתנועה, עיצוב אינטראקטיבי וממשקים, סמסטר בחו"ל.
4- עיצוב המידע, פרוייקט מקצועי, מבוא לעיצוב מסכים וממשקים, עיצוב ותקשורת, אפקטים ויזואליים (VFX) ועיצוב גרפי בתנועה.
5- אספקטים ונושאים עכשוויים בעיצוב, לוחות סיפור מתקדמים ותסריטאות, פרוייקט מקצועי, עיצוב מתקדם אינטראקטיבי וממשקים, עיצוב מדיה מתקדם.
6- התמחות, פרוייקט סטודנט, תקשורת אישית ואינטליגנציה רגשית.
7- תזה לתואר ראשון, חקר ולימוד עיצוב מתקדם, שיטות עיצוב ומודלים, יזמות.
הסמסטר בחו"ל מחוץ למקרומדיה יהיה הסמסטר השלישי או הרביעי.

תנאי קבלה

תעודת בגרות, מבחן בינלאומי באנגלית, תיק עבודות וראיון אישי במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר