תאור כללי

קמפוסים: ברלין
תחילת לימודים: אוקטובר
משך לימודים: 3.5 שנים(כולל סמסטר סטאג')
שפת לימוד: אנגלית
תעודות סיום: תואר ראשון BA

Atelier Chardon Savard, אחד מחמשת בתי הספר המובילים לאופנה בצרפת, מציע מסלול עיצוב אופנה תואר ראשון בהשראה צרפתית. התואר יתקיים באחת מהערים היצירתיות ביותר באירופה ובכור ההיתוך הבינלאומי בגרמניה, בעיר האופנתית ברלין – וליתר דיוק – במחוז Kreuzberg המודרני.
שער הכניסה שלך למגזר האופנה
בין אם הינך מעצב מנוסה או מתחיל, אנו שואפים לקדם את כשרונותיך ולעודד את היצירתיות הטמונה בך כך שתוכל לממש את חלומך ולהפוך למעצב אופנה מקצועי. באמצעות תרגול מתמיד במהלך הלימודים, אנו נעזור לך להתכונן לדרישות המיוחדות של תעשיית האופנה.
מהתיאוריה הישר לעבודה
אנו מציעים תקופת התנסות מעשית מרוכזת של סמסטר בסוף הלימודים במהלכה, בליווי מרצי הקורס, תוכל להתרכז בהפיכת כל אשר למדת לכדי עבודה מעשית. הישר מהלימודים וללא הפרעות תוכל להיכנס לשוק העבודה, להתחיל לבנות את עתידך וליצור קשרים עסקיים. כמובן שיעמדו לרשותך בחלק המעשי של הלימודים עזרתן של החברות השותפות הנמצאות בפריז, נאנט ופרייבורג. בנוסף, יפתחו בפניך הזדמנויות כניסה לעולם היצירתי ונישות רבות בתעשיית האופנה והעיצוב בברלין – מדובר בהזדמנויות אשר אחרים מחכים זמן רב לקבל. שיטות הלימוד של Atelier Chardon Savard מתמקדות לא רק בסיפוק מידע אודות נושאים בעולם האופנה, אך גם מלמדות שיטות וגישות להשגת אחיזה בכל תחומי העיצוב. כיום חלק מבוגרי האקדמיה עובדים בבתי האופנה הגדולים Jean Paul Gaultier, Kenzo, Paco Rabanne, Louis Vuitton.
יתרונות
לימודים בהשראה צרפתית עם אנשי מקצוע מתעשיית האופנה
תואר ראשון אוניברסיטאי המוכר על ידי המדינה
רשת בינלאומית אשר מקשרת בינך לבין השמות הגדולים בתעשיית האופנה
מורים ומרצים מנוסים מתעשיית האופנה
לימודים מעשיים הכוללים פרויקטים לימודיים רבים
הזדמנויות טובות לכניסה לשוק העבודה אשר יושגו באמצעות ביצוע התמחויות בסוף תקופת הלימודים
תכני הקורס
עיצוב, שרטוט ו-Draping
תאוריית הצבעים וטכנולוגיות טקסטיל
תולדות האומנות והאופנה
עיצוב אופנה, חיתוך, טכניקות עיבוד, עיצוב טקסטיל
איור אופנה, פיתוח אוספים
טרנדים (מגמות) בעולם האופנה וניתוחם
תקשורת דיגיטלית
פרויקטים מעשיים בליווי מעמיק ושיתוף פעולה עם חברות
התמחות

גורם המפתח להצלחת הקורס היא נקיטת גישת לימוד יצירתית ואומנותית תוך ליווי ותמיכה אישית ולימוד בקבוצה קטנה. מדובר בקורס חומרי ומכוון תוצאות אשר שם דגש על גורמים תרבותיים בנוסף לגורמים סביבתיים. נפגוש את העיצובים שלך על המסלול בתצוגת האופנה השיא בשנת הלימודים הוא תצוגת אופנה שנתית בסמסטר הקיץ, אשר מתקיימת במקביל לשבוע האופנה בברלין.

במהלך שנת הלימודים ישנן הזדמנויות להשתתף בסדנאות בפרייבורג ופריז וליצור קשרים עם נציגי בתי האופנה הגדולים בכל אחד מהסניפים הללו. תוכלו גם להשתתף במיזמים משותפים עם תלמידים מסניפי פריז או נאנט או אף לעבור לסמסטר לימודים באחד מסניפי בית הספר בצרפת.
לקוחות פוטנציאלים לאחר סיום הלימודים
אופן הלימוד בקורס הינו מכוון תרגול מעשי ובכך פותח נתיב ישיר להזדמנויות עסקיות עם לקוחות פוטנציאלים מתחומי האופנה, עיצוב, אורח חיים, אומנות, טרנדים והדמיה ממוחשבת, כגון:

  • עיצוב עבור חברות אופנה ומותגים
  • עיצוב עבור בתי הוצאה לאור, גלריות או משרדי עריכה
  • עבודה כסטייליסט בעסקי הקולנוע, טלוויזיה ותיאטרון.
  • עבודה בחיפוש אחר טרנדים (Trendscouting) עבור חברות מדיה, אומנות ועיצוב פנים
  • מנהל אומנותי לסוכנויות עיצוב וצילום
  • מאייר אופנה ומאייר בעיתונים ובתי הוצאה לאור
  • מעצב אופנה עצמאי

תנאי קבלה

תעודת בגרות, תיק עבודות, מבחן אנגלית, ראיון אישי במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר