תאור כללי

The Best Of Naba – Altaroma Gennaio 2020

בואו למילאנו או לרומא לגלות את סצנת האופנה האיטלקית – והציגו לראשונה את הרעיונות שלכם!
בתכנית לתואר ראשון בעיצוב אופנה, תלמדו את השוק, כך שתוכלו לחזות טוב יותר את הצרכים והמגמות שלו. תלמדו את תאוריית עיצוב האופנה, בדים חדשניים כמו גם אודות טכנולוגיות ותהליכי ייצור חדשים. תוכלו גם לגלות את עולם אופנת הסטיילינג והתקשורת לצורך פרסום ועריכת מאמרים. החל מהשנה השנייה כל תלמיד בוחר את ההתמחות האישית שלו מבין עיצוב אופנה או סטיילינג ותקשורת אופנה.
במעבדות האופנה של NABA, תוכלו לנתח ולהרחיב את עולם מושגי האופנה שלכם ולממש את הפרויקטים שלכם באמצעות כלים וטכניקות חדשות. בזכות הקשרים של NABA בתעשיית האופנה, תינתן לכם הזדמנות לעבוד על פרויקטים בשיתוף עם חברות מקצועיות. בעבודה משותפת בצוותים לעיצוב תלבושות, אביזרים ואפילו קולקציות, תוכלו לצבור ניסיון אמיתי בעולם המקצועי.
תוכלו להתאמן על כישורי התקשורת שלכם עם אנשים בתפקידים שונים בעולם האופנה – אנשים איתם תוכלו ליצור קשרים חשובים. תחקרו צורות חדשות של יזמות והכינו את השקת הקריירה שלכם בעולם האופנה האיטלקי והבינלאומי.

שנה ראשונה

אנתרופולוגיה, תולדות התלבושות והאופנה א', תולדות האמנות המודרנית, טכנולוגיות ויישומים דיגיטליים, עיצוב טקסטיל א', עיצוב אופנה א'.
שנה שניה
יצירת הדפסים א', תולדות האמנות העכשווית, עיצוב טקסטיל ב', עיצוב אביזרים, עיצוב אופנה ב', סמיוטיקה, שיווק וניהול, טכניקות ביצוע לאמנות חזותית, איור, צילום.
שנה שלישית
תפאורה, עיצוב, תלבושות לתיאטרון, סטיילינג אופנה ותקשורת, עיצוב אופנה ג', טכנולוגיית חומרים ב', תולדות הקולנוע והוידאו, אסתטיקה.

אפשרויות קריירה
› מעצב/ת אופנה, מעצב/ת אביזרים, מעצב/ת טקסטיל
› מעצב/ת תלבושות ושמלות להפקות טלוויזיה וקולנוע
› יצרן/ית הדפסים
› מנהל/ת אומנותי/ת
› סטייליסט/ית למגזינים וסוכנויות תקשורת
› קניין/ית
› מעצב/ת אתרי אופנה
› מפיק/ת אירוע יח"צ ואופנה

תנאי קבלה

תעודת בגרות, תיק עבודות, מבחן אנגלית וראיון במרכז ההרשמות הישראלי 03-6525560

לעמוד בית הספר