מנהל עסקים תואר שני

תאור כללי

 Business Management M.A

מיקום: מינכן.
משך הלימודים: 3-4 סמסטרים.
שפת לימוד: אנגלית.

אוניברסיטת מקרומדיה היא האוניברסיטה הפרטית הגדולה בגרמניה והמובילה למנהל עסקים, מדיה ותקשורת באירופה. מסלול מאסטר זה בניהול מכשיר את שדרת המנהלים פורצי הדרך של עולמות העסקים התקשורת והמדיה. המסלול כולו מועבר בשפה האנגלית ומתבצע בשיתוף עם החברות והמותגים המובילים באירופה. בסקטור העסקי יש דרישה רבה למנהלים בעלי כישורים אסטרטגיים ולכן ניהול עסק דורש לקיחת החלטות נבונות והובלת החברה להצלחה כלכלית וחברתית. האסטרטגיה העסקית הנכונה, צוות ניהול רב כישורים והאומץ לקחת מסלול חדש בזמן המתאים בשילוב עם כישורים במנהל עסקים הם הגורמים המכריעים בהצלחה עסקית. בתוכנית המאסטר בעסקים באוניברסיטת Macromrdia, התלמידים ירכשו יכולות הכרחיות לניווט הקריירה שלהם לעבר הדרג הניהולי הבכיר.
תוכנית הלימודים
התוכנית מכינה את התלמידים לתפוס עמדות הנהגה בעולם העסקים הדיגיטלי והבינלאומי. התלמידים יתפתחו בסיס קונספטואלי איתן משולב בבקיאות בשיטות ובכלים שיעזרו להם לקדם את הקריירה שלהם לפסגת הניהול. תוכנית הלימודים כוללת את כל ההיבטים של ניהול אסטרטגי ומעשי תוך שילוב באופן מעמיק של ידע עסקי וישום מעשי של מקרי מבחן. לא זאת בלבד שהתלמידים ירכשו הבנה מעמיקה של תיאוריות בניהול ובמנהל עסקים אלא גם יעסקו באופן מעשי באסטרטגיות שיווק, טרנספורמציה דיגיטלית, חדשנות, בינה עסקית ו- Analytics.
הכישורים הנרכשים בתום תואר מאסטר
עם סיומו של תואר המאסטר במנהל עסקים התלמידים ירכשו טווח רחב של כישורים שיאפשרו להם לנהל באופן יעיל, לתכנן תהליכי חדשנות ולנווט בהחלטיות אסטרטגיות תאגידיות ושיווקיות. לתלמידים יהיה את השליטה בכלים השונים של ניהול ההכרחיים כדי לעמוד באתגרים של המהפך הדיגיטלי.

תוכנית הלימודים:
– אסטרטגיות עסקיות
– מנהיגות ויזמות
– ניהול מחקר
– בינה עסקית
– ניתוח עסקי (Analytics)
– כלכלה עולמית ופיתוח חברתי
– שירותים פיננסים

דגש חזק על עיסוק מעשי
דגש חזק על ישום מעשי עומד בלב ליבם של כל הקורסים באוניברסיטת Macromedia. רשת נרחבת של יותר מ- 500 חברות שותפות תומכת בתלמידים שלנו בעיסוק מעשי בפרויקטים מהחיים האמיתיים במהלך תוכנית הלימודים. זוהי ההזדמנות של התלמידים ליישם ולהרחיב את הידע מכיתת הלימודים לכדי ישום מעשי הלכה למעשה. בפורטל הפרוייקט שלנו (Project Portal) ניתן לקבל רושם ראשוני משיתוף הפעולה שלנו עם החברות המובילות בתעשייה, בין היתר: קבוצת SKY, ProSiebenSat .1 ,Rollce Royce Motor Cars Ltd.ו- Microsoft. המרצים שלנו מלווים את התלמידים לאורך כל הלימודים ומוודאים שהם רוכשים ניסיון מעשי בכל ההיבטים של ניהול עסק. הם מנהלים פרויקטים מלהיבים המאפשרים לתלמידים לבחון את חומר הלימודים בקורס בתוך הקשר מעשי ובכך לרכוש ידע יקר ערך להמשך החיים המקצועיים.
אופק מקצועי לאחר סיום הלימודים
לאחר השלמת התואר יש לתלמידים גישה למגוון רב מאוד של אפשרויות תעסוקה עד לתפקידי הניהול הבכיר. מעסיקים פוטנציאלים יכולים להיות תאגידים, חברות תקשורת, חברות סטארט- אפ, סוכנויות שיווק וכו'. שירות הקריירה שלנו מציע לתלמידים תמיכה בכל צעד עם תום הלימודים.

התפקידים הבאים הינם דוגמאות להזדמנויות מעולות לקריירה בדרג הניהול הבכיר:
– מנהל פיתוח עסקי
– מנהל פרויקטים לאסטרטגיה שיווקית
– אנליסט עסקי
– מנהל בינה עסקית
– מייסד או מנהל עסקי
– מנהל יחידה עסקית
– יועץ עסקי

תנאי קבלה

תואר ראשון, מבחן אנגלית בינלאומי, קורות חיים, מכתב מוטיבציה וראיון אישי במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר