תאור כללי

 חד שנתי  Diploma in songwriting

אם אתם כותבי שירים עם יכולת סולידית, כישרון לא מנוצל ועם שאיפה להיות מוזיקאים רב תחומיים, הרי שהדיפלומה/תעודה שלנו בכתיבת שירים יכולה לסייע לכם להפוך את התשוקה למוזיקה שלכם לקריירה מצליחה.
תכנית חד שנתית מקצועית ומעשית זו מקבילה לשני קורסים ברמה מתקדמת (A-level) ועוסקת בפיתוח טכניקת כתיבת השירים שלכם, שיפור כישורי הביצוע והסגנון המוזיקלי שלכם, לאפשר לכם ליצור קשרים בתעשייה כדי שיכירו אתכם בענף ולבנות בהתמדה את הביטחון העצמי שלכם כמוזיקאים מקצועיים.
במהלך הלימודים בחו"ל תרכשו הבנה יסודית על הדרך שבה פועלת תעשיית המוזיקה, ובנוסף תלמדו היסטוריה של המוזיקה, תווים, עיבוד, הפקת מוזיקה וכישורי נגינה. כמו כן, יצפו מכם לשיר בסדנאות ובהזדמנויות ביצוע ולהיות מסוגלים ללוות את הביצוע שלכם בנגינה בפסנתר או בגיטרה, או באמצעות טכניקות להפקת מוזיקה. זהו ללא ספק בסיס נהדר להבנה הוליסטית ומלאה של המוזיקה המודרנית והתעשייה שסביבה. ב-BIMM תקבלו הזדמנות ללמוד בסביבה יצירתית שבה תפתחו קשרים חזקים עם מוזיקאים-עמיתים שאפתניים, ותקבלו הדרכה מהמרצים שלכם ומאנשי מקצוע בולטים בתעשיית המוזיקה שתסייע לכם לבנות מסלול שיקדם אתכם לעבר יעדי הקריירה או הלימודים העתידיים שלכם.
סיום הלימודים בהצלחה יעניק לכם דיפלומת/תעודת Pearson Edexcel BTEC לאומית מוכרת והדיפלומה היא מבוא נהדר לצעדים הראשונים בקריירה המוזיקלית שלכם, או להמשך הלימודים ב-BIMM לתואר במוזיקה.

אז למה אתם מחכים ? כדי להצליח ככותבי שירים, צרו איתנו קשר ואנו נחבר אתכם לחיים בתחום המוזיקה.

תהליך התקדמות
בוגרי התכנית יכולים להמשיך ישירות לתעסוקה בתעשיית המוזיקה בתפקידים כגון כותבי שירים, זמרים-כותבי שירים, סולנים וחברי להקה, או להמשיך את לימודיהם ב-BIMM לונדון לתואר ראשון (BA Hons) בהפקת מוזיקה.

תוכנית הלימודים

* מנגינה (מלודיה) ומילים (ליריקה)
* הרמוניה
* מבנה וסגנון
* סדנת כתיבת שירים/עיצוב תיק עבודות
* עיבוד
* כישורי האזנה
* סדנת ביצוע בהופעה חיה (LPW)
* כתיבת תווים באמצעות תוכנה
* נגינה
* תעשיית המוזיקה
* ביצוע מוזיקלי לפי הקשר
* טכנולוגיה מוזיקלית
* לימודים מורחבים

תנאי קבלה

תעודת בגרות, מבחן אנגלית, אודישן וראיון במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר