תאור כללי

"כל הרבה דברים קורים ויש כל כך הרבה אנשים יצירתיים שצריך להקפיץ" – 3 שנים

אופן ההקלטה, הערבול והפקת העותק הסופי (מאסטרינג) של מוזיקה הם חלק בלתי נפרד מתהליך העיבוד היצירתי שלה, ממש כמו קומפוזיציה וביצוע.
המפיקים הטובים ביותר הם אלו שיכולים להוסיף להקלטה את אותו קסם חמקמק שמבדיל בין פרויקט מוצלח לפרויקט נשכח. התואר הראשון (BA Hons) של BIMM בהפקת מוזיקה מציע מסלול התמחות המיועד למעוניינים לפתח קריירה במגוון תפקידים בתעשיית המוזיקה כמו מפיקים, מהנדסי צליל (סאונד) או אמנים יוצרים. מטרת הלימודים היא לטפח את הכישרון היצירתי שלכם בזמן שאתם מפתחים את הכישורים שלכם כמפיקי מוזיקה בטווח רחב של תחומים כמו הפקה באולפן מסורתי והקלטה של הופעה חיה, כתיבת שירים, צליל חי (live sound) ומוזיקה לסרטים/פרסומות. במהלך הלימודים תלמדו על ההקשרים של המוזיקה העכשווית ועל התעשייה התומכת בהם, וכן תלמדו כישורים אישיים ועסקיים וכישורי ניהול פרויקטים.
כדי להצליח בלימודי התואר חשוב ליצור קשרים ושיתופי פעולה. מסיבה זו אנו מעודדים את הסטודנטים ליצור פרויקטים מוזיקליים בשיתוף פעולה עם סטודנטים-עמיתים שלומדים איתם לתארים שונים: לתואר ראשון (BA Hons) בכתיבת שירים, לתואר ראשון בביצוע מוזיקה פופולרית (BMus Hons), לתואר הראשון (BA Hons) בנגינה יצירתית ולתואר ראשון (BA Hons) בעסקי מוזיקה. לימודי הפקת מוזיקה בחו"ל כוללים התנסות מעשית במתקני ההפקה (פרודקשן) ההיי-טקיים שלנו וגישה ישירה לתוכנות ולציוד חדישים ועדכניים. מרצים מובילים בתחומם ומומחים ברכיבי ערכת ההפקה ידריכו וילמדו אתכם את כל הדרוש כדי להשתמש בהם.

אז למה אתם מחכים? כדי להצליח בהפקת מוזיקה, צרו איתנו קשר ואנו נחבר אתכם לחיים בתחום המוזיקה.
מסלול ההתקדמות:
הבוגרים יוכלו להמשיך ישירות לתעסוקה בתעשיית המוזיקה בתפקידי הפקה, DJ, הנדסת צליל (סאונד), הלחנת סרטים ותכניות טלוויזיה ועיצוב מוזיקת מחשבים, או להמשיך ללמוד לתארים מתקדמים ב-BIMM בלימודי המשך בלימודים גבוהים.

תוכנית הלימודים

בשנה הראשונה הסטודנטים יעסקו במיומנויות ההפקה הבסיסיות שיהיו הבסיס להצלחתם בהמשך לימודיהם ובקריירה העתידית שלהם. מיומנויות אלו כוללות עבודה עם מגוון רחב של מכשירים וטכניקות הקלטה אנלוגיים, ערבול דיגיטלי, הפקת שמע (אודיו) ופלטפורמות רצף (סקוונצה-sequencing), וכן פיתוח הבנה אודות תיאוריית המוזיקה, כתיבת שירים ועסקי המוזיקה.

בשנה השנייה יידרשו הסטודנטים ליישם את המיומנויות שלהם בתסריטים 'אמיתיים' יותר המשלבים עיבוד, רצף (סקוונצה) וערבול מתקדמים בסגנונות ריקוד עכשוויים, וכן ללמוד את המורשת התרבותית של המוזיקה הפופולרית. הסטודנטים יוכלו גם לבחור קורסי בחירה שיאפשרו להם להתמחות בניהול אולפן, בצליל חי (live sound) ובכתיבת שירים.

בשנה השלישית יש לסטודנטים הזדמנות להשתתף בפרויקט גמר בהנחיה עצמית בנושא הפקה, וכמו כן לבחור מתוך מבחר קורסי בחירה (כמו עיצוב צליל (סאונד), חינוך מוזיקלי והלחנה (קומפוזיציה) לסרטים/פרסומות) את הקורסים שיסייעו להם בצורה הטובה ביותר להפוך מסטודנטים לאמנים יצירתיים הסטודנטים ילמדו 5 קורסים (120 נקודות זכות). הסטודנטים ילמדו 3 קורסי חובה ויבחרו בקורסי בחירה. כל הקורסים מתקיימים לאורך כל השנה (30 שבועות).

תנאי קבלה

תעודת בגרות, ראיון אישי במרכז המידע בישראל, אודישן, מבחן אנגלית, 03-6525560.

לעמוד בית הספר