תאור כללי

קמפוסים: מילאנו,לונדון,פירנצה.
משך לימודים: שבועיים
שפת לימוד: אנגלית (יתכן תרגום סימולטאני)

בקצב ההתפתחות המואץ כיום,אופנה ומוצרים אופנתיים חייבים לספק ולהתאים לרצונותיהם של אנשים בכל מקום בעולם בזמן נתון כאשר בו בזמן מתעוררות מגמות תת-תרבותיות ומקומיות היוצרות אפקט שרשרת.
הבנת כיוון הטרנד באמצעות סביבות חברתיות שונות, התרבות הגבוהה, תרבות פופולרית ותת תרבות יש אפקט עצום בדרכי ההשפעה השונות על סגנון החיים ומגמת האופנה והיצירתיות המקצועית.
מטרת מסלול זה הינה לתת למשתתפים את הידע כיצד יש לבצע מחקר במגמת האופנה בעיצוב אופנה ובעיצוב המוצר.
ניתוח מגמת אופנה מסתכל על הממשקים שבין שינויים בתחום האופנה אל מול אורח החיים הצרכני וזאת על מנת לחזות את התנהגות הצרכנים לאורך זמן. פרשנות וידע סוציו תרבותי הם המפתח להצלחה בחיזוי מגמת האופנה אשר צריכה להיות מעבר לאינטואיציה פשוטה.

שבוע 1: סוגי תחזית אופנה-אינטואיטיבית ומחקרית.
הבדלים בטכניקות המחקר והחברות המספקות שירותים אלה.
כישורי מחקר ספציפיים.
איתור חומרי המקור של מגמת אופנה.
איך לפרש את המגמות הנוכחיות.

שבוע 2: לכידה, ניתוח, חקירה וקריאה של הממצאים הראשוניים למגמת אופנה על ידי שימוש בתוכנות גרפיות.
השוואת והצגת חומרי מקורות בערוצי המדיה השונים.
הצגה ויזואלית של התפיסה הראשונית לסיפור מגמת אופנה.
ניתוח הצבעים הטקסטורה והגזרות במגמת האופנה.
בסיום שבוע זה הסטודנטים יבנו תחזית אופנה מקצועית. יפרשו את הטרנדים הקשורים לתחזית: צבעים, בדים, אריגים, דוגמאות פרטי לבוש, גזרות ורעיונות עיצוביים. הסטודנטים יערכו פרזנטציה מקצועית סופית.

תנאי קבלה

אין צורך בידע מוקדם,ראיון אישי במרכז המידע בישראל 03-6525560

לעמוד בית הספר