תאור כללי

מנהיגות למותגי יוקרה באמצעות חשיבה עיצובית

קמפוס: מילאנו
שפת לימוד: אנגלית.
תחילת לימודים: אוקטובר.
משך לימודים: שנה אקדמית(8 חודשים).

מסלול מאסטר זה תוכנן ויועד לתלמידים בעלי רקע בעיצוב, עסקים או ניהול שמעוניינים לפתח כישורי עומק בניהול ופיתוח בעיצוב בחברות עיצוב יוקרה. מסלול זה יעסוק ביכולת להשתמש בגישה עיצובית בפיתוח פתרונות חדשניים למיצוב האסטרטגי של חברה.
המסלול בנוי סביב 3 נדבכים המתמקדים בעסקים, עיצוב ומחקר. המסלול מעניק הבנה של תהליך העיצוב והכלים היצירתיים הנדרשים לפיתוח מוצרים המונעים על ידי חדשנות באופנת ועיצוב היוקרה. המשתתפים יעסקו בפרויקטים תוך תחומיים ובינתחומיים הדורשים מודעות לחשיבות העיצוב יחד עם ידע עסקי והבנה של מודלים לניהול. הקורס יקנה למשתתפים את הידע בשיטות מחקר בעיצוב וניהול כבסיס שדרכו יפתחו התלמידים נושא למחקר שייבחן ויקבל התייחסות בפרויקט הגמר.

חברות בעולם מבינות יותר ויותר כי הדרך שבה מעצבים חושבים יכולה להוות כנכס אסטרטגי להחליף שיטות ניהול וגישות מסורתיות. מנהלים שמחזיקים בכישורים בעיצוב ובניהול הם מעטים בשוק ומסלול מאסטר זה יעניק לבוגריו בדיוק את היתרון התחרותי בעולם העבודה. מנהלי עיצוב משתלבים בחברות בדרגים השונים במחלקות מחקר ופיתוח, פיתוח מוצר, שיווק ואסטרטגיית מותג ותפקידם לפתח גישה חדשנית ויצירתית של החברה המונעת על ידי עיצוב.

תכנית הלימודים :
ניהול פרוייקט
התנסות בעיצוב
יצירתיות ומנהיגות
פרקטיקת עיצוב מתקדמת
שיטות מחקר ותזה

בשיתוף עם אוניברסיטת- mhmk  www.macromedia-university.de.

תנאי קבלה

תואר ראשון בניהול או עיצוב, ניסיון תעסוקתי -יתרון,
ראיון במרכז המידע בישראל 03-6525560.

לעמוד בית הספר