תאור כללי

קמפוסים: פירנצה.
משך לימודים: 3 שבועות
שפת לימוד: אנגלית.

עיצוב נעליים ואביזרי יוקרה: קורס זה מציג לתלמידים את עולם עיצוב הנעליים ואביזרי האופנה. עולם שממשיך לצבור חשיבות הן מנקודת מבט אופנתית והן מבחינת אסטרטגיה קמעונאית בעולם האופנה. קורס זה מלמד את התלמידים את יסודות הציור והצביעה ככלי עיקרי להביע רעיונות וכשפה חזותית לתקשר אסתטיקה באמצעות מחקר המבוסס על מגמות אופנה עדכניות. לאחר שלושה שבועות בלבד, התלמידים ישלימו עבודה על קולקציית אביזרי אופנה ונעליים בפורמט דיגיטלי כיאה למעצב אביזרים העובד בעולם האמיתי.

קורס זה הוא קצר ואינטנסיבי ונותן תחושה אמיתית לקצב העבודה המהיר בתעשיית האופנה.

תוכנית לימודים:

התלמידים ילמדו ציור אביזרים המשמש כבסיס חשוב בעבודתו של מעצב אופנה. כישור זה יפותח בשלושה דברים שונות: שרטוט בעיפרון, צביעה ביד ועיצוב דיגיטלי. במקביל התלמידים יעברו סמינרים שיעזרו להם להבין כיצד עובד עולם האופנה ואיך מגמות משפיעות על תהליכים בו. כל זאת ישמש כבסיס לפתח מחקר ויזואלי שהוא נקודת הפתיחה של קולקציית אופנה.
במהלך השבוע השני, המחקר מתחיל להתפתח לכדי קולקציית אופנה והתלמידים יציירו סוגים שונים של אביזרים: תיקים, נעליים, מוצרי עור שונים, משקפי שמש, תכשיטים ועוד על מנת להציג קולקציה שלמה עם קונספט חזק. הסמינרים השונים יעזרו לתלמידים לרכוש את ההבנה הבסיסית כיצד לבנות מגוון של קולקציה ולהכיר מגוון של חומרים שונים שבהם הם יוכלו לעשות שימוש בקולקציות שלהם. בשלב זה, צביעה ביד וכן באופן דיגיטלי הופכת להיות פחות ניסיונית ויותר מנוסה כדרך להביע ולהציג את החומרים השונים שהתלמידים בחרו לעבוד איתם.
התלמידים יציגו את הקולקציות האישיות שלהם בפני המורים וחבריהם לכיתה ובכך יתרגלו גם טכניקות של הצגת רעיונותיהם כמעצבי אביזרים.

תנאי קבלה

ראיון אישי במרכז המידע בישראל, אין צורך בידע מוקדם 03-6525560.

לעמוד בית הספר