תאור כללי

אם ההתפתחות המתמידה של המדיה החדשה מעוררת בכם השראה ואתם רוצים לקחת בה חלק, שקלו את התוכנית לתואר הראשון של NABA בעיצוב מדיה ואומנויות מולטימדיה. כאן, תלמדו ליצור ולהפיק קטעים באמצעות פורמטים של מדיה מסורתית (טלוויזיה וקולנוע), טכניקות האנימציה החדשות ביותר ותצורות חדשות של אומנות מולטימדיה. החל מהשנה השנייה תוכלו לבחור אחד מהמסלולי התמחות הבאים:
1- קולנוע
2- אנימציה דיגיטלית
3- עיצוב משחקי וידאו
ההרצאות יעסקו בנושאים כמו מדיה המונית, האנתרופולוגיה של האמנות, תולדות ותיאורית הקולנוע, שפות מדיה וביקורת קולנועית. בסדנאות מעשיות, תלמדו טכניקות לצילום ועריכה של וידאו, עיצוב והנפשה של דמויות דו-מימדיות ותלת מימדיות, ניהול צילום ווידאו, קומפוזיציה, עיצוב סאונד וגיימינג.
מדרמה לתיעוד, ממולטימדיה אינטראקטיבית לסרטונים מסחריים, כל תרגיל יעניק לכם נקודת מבט חדשה על הפקת מדיה. בהדרכת אנשי מקצוע בתעשייה, תוכלו לפתח מיומנויות אותן תוכלו לרכוש רק דרך עבודה מעשית. תינתן לכם גם ההזדמנות לקחת חלק בהפקות קטנות מחוץ לבית הספר בליווי המרצים שלכם.

שנה ראשונה
תולדות המדיה החדשה, תולדות הקולנוע והוידאו, מולטימדיה, שפות וטכניקות אורקוליות א', יישומים דיגיטליים לאומנויות חזותיות א', עיצוב מולטימדיה, תאוריית אמנות המולטימדיה, טכנולוגיות מדיה משולבות חדשות.
שנה שניה
אסתטיקת המדיה החדשה, ניהול א', שפות וטכניקות אורקוליות ב', צילום, עיצוב אינטראקציות, שפות מולטימדיה, שפות וטכניקות אורקוליות ג'.
שנה שלישית
תולדות האמנות העכשווית, תיאוריה ומתודולוגיה של מדיה המונית, ניהול ב', עיצוב סאונד, תופעתיות האומנויות העכשוויות, פיסול, תרבות עיצוב, סמיוטיקה, טכניקות הדמיה דיגיטליות.

בוגרי התואר הראשון בעיצוב מדיה ואומנויות מולטימדיה יהיו בעלי הכישורים התיאורטיים, הטכניים והמעשיים לפתח קריירה בתור:
מנהלים
מעצבי מדיה
מפיקים
עורכי סרטים
אנימטורים בדו-מימד
בוני הדמייה תלת ממדיים
מעצבי משחק
עורכי סאונד
כותבים לטלוויזיה או באינטרנט

תנאי קבלה

תעודת בגרות, תיק עבודות, מבחן אנגלית וראיון במרכז ההרשמות הישראלי 03-6525560

לעמוד בית הספר