אוניברסיטת נבה במילאנו ורומא הינה אחת מהאוניברסיטאות הטובות באיטליה ללימודי אומנות, עיצוב ואופנה המעניקה תארים ראשוניים ושניים וכן תעודות לקורסי קיץ קצרים והכל בשפה האנגלית. נבה הינה אקדמיה לאומנויות עם רוח צעירה וחדשנית המציגה שפה וחזון המתבססים על האומנות המודרנית עם התנסות מקצועית מעשית.

ציור ואומנות חזותית – תואר ראשון

לחדד ברצינות את הכישרון
יש רבים מאתנו שעומדים מהצד ורואים מישהו מצייר ומקנאים בו מאוד על כך שלנו אין כישרון ציור כמו שלו יש. אך חשוב מאוד להבין כי מי שבאמת רוצה לצייר בצורה רצינית חייב להיעזר במורים מקצועיים ברמה גבוהה על מנת לחדד את הכישרון שלו. כך, לימודי ציור בחו"ל הם דבר חכם מאוד שיכול להועיל לבעלי הכישרון.
מורים מקצועיים יודעים כיצד לטפח את הכישרון של כל אדם ולהעניק לו זוויות חכמות יותר לצייר את ציוריו השונים. זאת בין אם הוא בוחר לצייר בצבעי מים, בין אם הוא אוהב לאייר בעפרונות, ובין אם הוא אוהב לעבוד עם צבעי שמן. כך או כך, לימוד מקצועי יוביל כל אדם רציני לקראת אפשרות להצגת ציורים שקשה לא להחמיא להם.

מה לומדים הסטודנטים
באופן ברור כל מי שמתעניין במסגרת של לימודי ציור בחו"ל ירצה לדעת לא רק היכן כדאי ללמוד אלא גם מה בדיוק לומדים. האתר ויפלומה לימודים בחו"ל מציע מידע רב לגבי לימודים של מקצועות רבים בלא מעט מדינות. כך אפשר לצבור המון ידע ולעשות את הבחירה הנכונה לקראת לימודים במקום שישדרג את יכולות הציור.
מקום כזה יציג שלבי לימוד שונים כמו ציור של דמויות, צביעה בצבעים שונים, טכניקות של סטודיו לציור, הפקות דפוס, גרפיקה ממוחשבת (גם בתלת מימד, כמובן), ואנימציות זמן אמת. נראה כי מסגרת מוצלחת כזו של לימודי ציור בחו"ל תהיה מקובלת מאוד על מי שלא רוצה לבזבז זמן על לימודים ברמה חובבנית.

יתרון מיוחד של מוסדות חשובים
כמובן שברחבי העולם יש מוסדות לימוד ברמות שונות המתחרים ביניהם על מי יצליח לגייס כמה שיותר תלמידים ולהיחשב לבית ספר ברמה הגבוהה ביותר. לכן חשוב להכיר את היתרונות של מוסד המציע לימודי ציור בחו"ל על מנת לבחור את זה שיש לו יתרונות מיוחדים וערך אמיתי שהוא יכול ליצור עבור כל סטודנט שלו.
ניתן למצוא מידע רלוונטי על מוסדות שונים באתר ויפלומה לימודים בחו"ל ולראות כיצד יתרונות וחסרונות הם דברים שחשוב להתמקד בהם. כך, בית ספר שיוצר שיתופי פעולה מקצועיים עם חברות ומוזיאונים למשל, יכול לאפשר לסטודנט לבחון את הכישורים שלו לאחר שיצר בעצמו פרויקטים הנבחנים בהשוואה לשוק המקומי.