אלמה הוא ביה"ס המוביל בעולם בתחום לימודי המטבח האיטלקי. מרכז אלמה מכשיר שפים ואוצרי יין מכל רחבי העולם למקצוענות המטבח האיטלקי עם תוכניות הכשרה ברמה הגבוהה ביותר הניתנות על ידי המורים המעוטרים בעולם.
מלימודי בישול איטלקי בסיסי ומתקדם ועד ללימודי קונדיטוריה והכל באנגלית.

למעבר ישיר למסלולי הלימוד באלמה

מהקמת מסעדה ועל הניהול השוטף

לקוחות שמגיעים למסעדה מסוימת לא ממש יודעים מה מתרחש מאחורי הקלעים, אם נקרא כך למצב שבו העובדים טורחים על ההכנה של כל מנה שתוצא ע"י המלצרים ללקוח. לימודי ניהול מסעדות מראים כיצד יש דרך לא קצרה שעל מרכיבי המזון לעבור בטרם הם מגיעים כמנה משובחת לצלחתו של כל סועד.
אך לא רק טעמו של האורח או טריות המרכיבים הם דברים חשובים למי שמגיע למסעדה, אלא גם חוויית הבילוי והאירוח שהיא מציעה חשובים לא פחות לאנשים רבים היום בארץ ובעולם המודרני. אלו שרוצים להבין זאת יבדקו את אתר ויפלומה לימודים בחו"ל ויקבלו תמונה מדויקת על לימודים שיכניסו אותם לעולם המסעדנות.

כיצד לעבוד נכון מול ספקים ומול לקוחות
ניהול של מסעדה הוא אתגר לא קטן. זאת בין אם מדובר על ביצוע כל המהלכים הנכונים להקמה של מסעדה ובין אם מדובר על התפעול השוטף שלה ועל הרצון להזניק אותה קדימה תוך התגברות על תחרות מול מסעדות אחרות. במסגרת לימודי ניהול מסעדות אפשר בהחלט ליהנות ממידע רב שיסייע במהלכים מעין אלו.
אם דברנו על העבודה שמאחורי הקלעים בכל מסעדה רצינית, הרי שכדאי להתעמק בכך מעט יותר ולראות כיצד מי שסופג מידע חשוב במסגרת של לימודי ניהול מסעדות יודע היטב לא רק מה הלקוחות של המסעדה רוצים, אלא גם כיצד לעבוד עם הספקים השונים וכיצד לבצע פעולות שיווק לקידום כל מסעדה.

לדעת לנהל את כל הסובבים בצורה יעילה
לימודים רציניים הם לא משחק והם לא אמורים לבזבז את זמנו של מי שרוצה להיכנס לענף המסעדנות בצורה רצינית. בין אם מדובר על מי שרוצה לפתוח מסעדה ובין אם מדובר על מי שרוצה לנהל רשת של מסעדות, הרי שרק לימודי ניהול מסעדות שיתנהלו בצורה רצינית יוכלו לספק את דרישותיו של הסטודנט.
לגבי ויפלומה לימודים בחו"ל, הרי שקל מאוד למצוא מקומות לימוד שמכבדים הן את עצמם והן את הסטודנטים שלהם. כלומר, שבבתי ספר איכותיים מערכי השיעור נבנים בצורה חכמה מתוך כוונה לאפשר לתלמידים לחוות את עולם המסעדנות ולדעת כיצד לנהל את עצמם, את העובדים שלהם, ואת כל מי שקשור אליהם בצורה היעילה ביותר.