אלמה הוא ביה"ס המוביל בעולם בתחום לימודי המטבח האיטלקי. מרכז אלמה מכשיר שפים ואוצרי יין מכל רחבי העולם למקצוענות המטבח האיטלקי עם תוכניות הכשרה ברמה הגבוהה ביותר הניתנות על ידי המורים המעוטרים בעולם. מרכז פעילותה של אלמה ממוקם בעיירה היפיפייה פלאצה דו׳אל דה קולורנו ליד פארמה, בין מילאנו לבולוניה, לעיר תרומה נכבדה בתחום הקולינריה: מפארמה הגיעה גבינת הפרמזן והפרושוטו מאזור זה נחשב למשובח באיטליה. ביה"ס מצויד במתקני ההוראה והבישול החדישים ביותר. בשל כך אנו משוכנעים כי עבור אלה הבוחרים לעבוד בעולם המרתק של מזון ומשקאות, ההכשרה אותה מציעה אלמה היא השקעה חשובה לעתיד, כמו גם חוויה חינוכית יוצאת דופן.

למעבר ישיר למסלולי הלימוד באלמה

היכרות עם העולם הגדול של הקולינריה
קולינריה היא תחום רחב שמעניין לא מעט אנשים. זאת בין אם מדובר על ישראלים ובין אם מדובר על תושבים של מדינות רבות אחרות בעולם. אפשר לראות כיצד שפים מסוימים מגיעים לגדולה מכל רחבי העולם, וכיצד תמיד יש מקום למי שיש לו ידיים טובות, חוש נהדר לאכול, וידע שצבר בצורה רצינית במוסד לימודים איכותי.
מי שרוצה ליהנות בצורה מעמיקה מהעולם הגדול מאוד של הקולינריה יכול למצוא לעצמו מסגרת מצוינת של לימודי בישול בחו"ל ולהרגיש כיצד הוא עושה לעצמו דבר נהדר. באתר ויפלומה לימודים בחו"ל מחכות המון אפשרויות לימוד הן בתחום הבישול והן בעוד לא מעט תחומים מרתקים שיכולים לעניין כל אדם.

לרכוש ידע מקצועי אמיתי
מאחר ולא כל אחד יכול להיות בשלן ברמה גבוהה אם הוא לא למד בבית ספר רציני, הרי שחשוב להבין עד כמה מוסד לימודים איכותי בתחום הבישול מאפשר לרכוש ידע מקצועי אמיתי. לימודי בישול בחו"ל מוצעים היום ע"י מוסדות לימוד רבים, והאיכותיים שבהם מקנים ידע מקצועי ברמה גבוהה שמשרתת כל בשלן לעתיד.
היכולת ליצור מנה מורכבת מאוד, האפשרות להכיר מרכיבי מזון חשובים, ורכישת המיומנות להתמודד עם אתגרי הבישול המודרני, מדגישים עד כמה לימודי בישול בחו"ל בבית ספר רציני לבישול הם הרבה יותר מאשר מעבר של תקופה מסוימת. הרמה אליה מגיע הסטודנט מוכיחה זאת בכל פעם שהוא עובד על מנה מסוימת.

במה עובדים לאחר הלימודים
כל אחד ישאל באופן טבעי מה הוא יכול לעשות לאחר שסיים ללמוד בבית ספר לבישול באיטליה, צרפת, ספרד או אנגליה למשל. חשוב להכיר את אפשרויות התעסוקה לאחר לימודי בישול בחו"ל מאחר והדבר נוגע ליכולת של הסטודנט לעבור לרמת תעסוקה מכובדת שבה הוא יוכל להתפרנס כראוי ולהתקדם גם כלכלית.
לאחר בדיקת האפשרויות באתר ויפלומה לימודים בחו"ל חשוב לבדוק גם את אפשרויות התעסוקה. כך רואים רבים כיצד הם אלו שיכולים לעבוד כשפים במסעדות שונות בכל רחבי הארץ, להיות עוזרים לשפים במסעדות אחרות, לפתוח קייטרינג משלהם, ולהיות יועצים קולינריים לחברות שונות. הכול בהתאם לרמה שלהם.